Nie wiem ludzie z czego robicie problem, bo zawieszenie w O3 jest typowe jak dla niemieckich samochodów .Przesiadłem się z O2 na O3 i w zasadzie nie ma większej różnicy w prowadzeniu, może tylko bardziej jest wrazliwa na podmuchy wiatru ale to wynika z tego , że jest dużo lżejsza.
[O1] rozładowywujący się akumulator??
Zwiń
X
-
[O1] rozładowywujący się akumulator??
Witam mam problem w swojej Octavi I TDI(ASV), że po 3 dniach nie mogę zapalić przekręcam rozrusznik wolno kręci i przekaźniki cykają, po naładowaniu na rys pali. Po 2 dniach pali w miarę ok. Pożyczyłem akumulator 1,5 roczny od kumpla 74aH 700A, problem ten sam.
Zmierzyłem pobór prądu przez auto wszystko wyłączone pogaszone etc. Amperomierz pokazuje 0,04A-0,05A, amperomierz mam do 20A tylko więc nie zapale z nim raczej. Podobno to znikomy pobór ale czy napewno??. Czy rozrusznik może takie psoty czynić?? co 3 dni?
może ten pożyczony akumulator też jest do bani??
Proszę o pomoc
Pozdrawiam Krzysiek
-
-
w najbliższym czasie tak zrobię a jeszcze zmierzę pobór po dłuższym czasem tzn jutro pujdę i bez zdejmowanie klem zmierzę czyli najpierw miernik przyłożę pod klemę tak żeby nie wypadła a drugi do klemy i zacznę ją dźwigać. Dzwoniłem do kumpla co mi go dał i mierzył go tym zwarciowym do akumulatorów i z dłużej go trzymał aż śmierdziało z tego urządzenia i trzymało zakres na zilonym polu podobno ale to chyba nie jest mirodajne
Komentarz
-
-
jak koleś nie ma problemu z akumulatorem który Tobie pożyczył to raczej jest sprawny i problem jest w aucie
jak wyeliminujesz luźne/zapieczone klemy (gruntowne czyszczenie papierem ściernym, bo szczotka twardą zgorzelinę tylko wypoleruje) to następnym krokiem jest sprawdzenie głównych styków "prądowych"
tyle razy o tym pisałem że aż mi głupio - to że miernik pokazuje skok napiecia po uruchomieniu silnika nie znaczy że akumulator jest prawidłowo doładowywany w czasie jazdy
w naszych starych kiblach gdzie nikt przez 200-300kkm nikt nie patrzy pod maskę (tylko olej, filtry, rozrząd, ropa i heja) są 4 najważniejsze punkty "prądowe" których usterka powoduje to co się u Ciebie dzieje:
1. "gruby" plus alternatora
2. stały plus rozrusznika gdzie spotyka się plus altrnatora i plus z akumulatora
3. głowna masa akumlatora (na karoserii)
4. masa silnika
podstawowym zestawem narzędzi da sie je rozkręcić, dokładnie oczyścić skrobakiem i papierem ściernym i zakonserwować - od tego bym zaczął bo jeśli zrobisz to sam to koszt 0pln
tylko trochę się trzeba pobrudzić i z dwie godzinki zejdą
chyba że nie wiesz gdzie w Twoim aucie jest rozrusznik to się za to nie bierz5,5l/100
Komentarz
-
-
gocek, podłącz dobry miernik do akumulatora (amperomierz) przy wyłączonym aucie i wyciągaj po jednym bezpieczniku po kolei z tabliczki bezpiecznikowej patrząc czy prąd maleje. W ten sposób dojdziesz, w którym obwodzie jest ta dojarnia prądu.
Na koniec sprawdź alarm po uzbrojeniu . Może to to tak doi .....
Komentarz
-
Komentarz